Z badania przeprowadzonego przez firmę dbaPlatform wynika, że jeśli przez miesiąc raz w tygodniu publikować posty w Google Moja firma, widoczność wizytówek zwiększa się 2 razy.
Im częściej wizytówki wyświetlają się użytkownikom, tym więcej użytkowników wybiera Twoją firmę, to znaczy staje się Twoimi klientami.
Posty pomagają Twojej firmie wyświetlać się 2 razy częściej
Posty pomagają Twojej firmie uzyskać lepszą pozycję w wyszukiwaniu
Zawartość postów daje wyszukiwarce dodatkowe słowa kluczowe, które porównuje z wizytówką przy zapytaniu użytkownika i bierze pod uwagę przy pozycjonowaniu.
Tym samym rozszerzasz zakres zapytań, w odpowiedzi na które wyświetla się Twoja wizytówka, a co za tym idzie, zauważa Cię więcej potencjalnych klientów.
Dzięki postom angażujesz użytkowników, nakłaniając ich do wykonywania pożytecznych działań na Twoich wizytówkach – stawiania lajków, przechodzenia na Twoją stronę internetową, dzwonienia do Twojej firmy lub wykonywania check-inów na lokalnych stronach w sieci Facebook.
Posty zwiększają zaangażowanie użytkowników
Według badania platformy społecznej SOCi, do 72% interakcji użytkowników z marką dochodzi właśnie na stronach lokalnych.
Publikuj posty w Google i Facebook przy pomocy jednego konta RocketData
Krok 1. Wybór lokalizacji
Wybierz, na jakich wizytówkach opublikujesz post – na wszystkich wizytówkach od razu, czy tylko na wizytówkach konkretnych lokalizacji.
Utwórz post
Krok 2. Wybór platformy
Wybierz, na jakich platformach opublikujesz post – Google czy Facebook.
Utwórz post
Krok 3. Wypełnienie treścią
Wypełnij wszystkie dostępne pola publikacji.
Utwórz post
Krok 4. Wybór typu postu (tylko w Google)
Wybierz typ publikacji – promocja, impreza, nowość lub post na temat koronawirusa.
Utwórz post
Krok 5. Dodanie linku (tylko w Google)
Dodaj link do przycisku publikacji, aby pobudzić użytkownika do działania.
Utwórz post
Tworząc posty na wizytówkach swojej firmy w RocketData:
Stymulujesz użytkowników do zwracania się do Twojej firmy
Przy wyświetlaniu wizytówek użytkownicy czytają informacje, umieszczone w postach, a więc tym samym stymulujesz ich do wykonania celowego działania: zadzwonienia do firmy, ułożenia trasy lub przejścia pod link, zamieszczony w poście.
Oszczędzasz czas, potrzebny na tworzenie postów w kilku geoserwisach
Teraz nie będziesz musiał oddzielnie wchodzić na strony Google i Facebook i publikować 1 postu na każdej wizytówce. W RocketData można to zrobić za pomocą jednego konta, a tym samym zaoszczędzić swój czas.
Due to keywords in posts, your listings become more visible for users, which means that users more often contact your company and become your customers.
Jak podnieść lokalną widoczność o 259% za 4 miesiące
Zobaczyć studium przypadku
Case study sieci restauracji Happy Bar & Grill i RocketData
Jak otrzymać +253% wyznaczonych tras po pandemii
Zobaczyć studium przypadku
Case study sieci aptek BENU i RocketData
Jak powiększyć widoczność Twojej firmy w wyszukiwaniu Google o 124% za 6 miesięcy.
Zobaczyć studium przypadku
Przypadek RocketData i firmy ubezpieczeniowej Kapitał MI
Jak w ciągu pół roku podnieść pozycję w rankingu w geoserwisach z 3,8 do 4,9
Zobaczyć studium przypadku
Przypadek RocketData i sieci aptek Vita
Jak podwoić liczbę tras do aptek, wyznaczonych na mapach online
Zobaczyć studium przypadku
Przypadek RocketData i Lukoil
Jak w przeciągu pół roku zwiększyć «zauważalność» firmy na mapach
Zobaczyć studium przypadku
Przypadek RocketData i sieci piekarni Chleb Nasusznyj
«Klienci zaczęli dwukrotnie częściej znajdować nasze piekarnie»
Zobaczyć studium przypadku
Przypadek RocketData i restauracji Papa John's
Jak zwiększyć liczbę telefonów i wyznaczonych do restauracji tras o 132%
Zobaczyć studium przypadku
Przypadek RocketData i sieci aptek Zielonaja apteka
Użytkownicy odnajdują wizytówki o 311% lepiej, niż w zeszłym roku, albo jak zyskać dominującą pozycję na mapach
Zobaczyć studium przypadku
Opinie naszych klientów
Zaufało nam ponad 500 firm w 20 krajach.
"W naszej sieci jest 620 barokawiarni, dlatego, żeby zamieścić wszystkie nasze lokalizacje na popularnych portalach i szybko aktualizować na nich informację, Coffee Like niezbędna była RocketData. Nasi franczyzobiorcy cenią wygodę interfejsu, możliwość szybkiej odpowiedzi na opinie gości, wsparcie menedżerów RocketData na każdym etapie".
Julia Maziazina
Internet-marketingowiec Coffee Like
"Kupujący często potrzebuje najbliższego sklepu, a zdarza się, że sprzedawca nie dodał go na mapie lub zrobił błąd w informacji – wówczas klient «odchodzi» do konkurencji. Zawsze dbaliśmy o dokładność danych o naszej firmie, ale automatyzacja z RocketData ułatwiła ten proces. Po podłączeniu RocketData liczba wejść na naszą stronę internetową z map wzrosła o 664%".
Aleksiej Fiodorow
Partner zarządzający grupy 220 Wolt
"Mamy 1700 aptek i w związku z tym jest naprawdę trudno zarządzać informacjami o każdej lokalizacji na wizytówkach firmy. RocketData pomogła nam we właściwym czasie poprawić informację i umieścić na mapach wszystkie apteki podczas pandemii, kiedy dla klientów było szczególnie ważne, aby szybko odnaleźć nasz właściwy adres i godziny otwarcia".
Swietłana Popowa
Kierownik oddziału reklamy aptek Vita
"RocketData stała się dla nas wygodnym narzędziem, służącym nam do pracy z lokalizacjami. Widzimy, że od momentu podłączenia do platformy wzrosła liczba telefonów i tras, wyznaczonych na mapach. Teraz jesteśmy także pewni aktualności informacji o każdym naszym biurze. Nie mamy trudności z dodaniem nowego lub ,,zamknięciem" starego punktu na geoserwisach".
Światosław Sawkin
Zastępca dyrektora Dyrekcji technologii OMS Kapitał MS Sp. z.o.o.
"Decathlon poświęca wiele uwagi kwestii aktualności informacji o sobie w internecie. Długo nie mogliśmy znaleźć dla siebie właściwego rozwiązania, dopóki nie dowiedzieliśmy się o RocketData. W przeciągu miesiąca uporządkowaliśmy informację o firmie i zyskaliśmy stopień aktualności informacji o firmie na poziomie ponad 90%".
Jekaterina Szepliakowa
Digital marketing manager DECATHLON Russia
"Jeśli jeszcze nie zajęliście się zarządzaniem wizerunkiem w internecie, najwyższa pora zacząć. Wprowadziliśmy w życie już ponad 20 projektów w branży restauracyjnej, menedżerzy są zadowoleni, zawsze można kontrolować wizerunek swojego projektu, dzięki współpracy z geoserwisami wzrasta ruch w interesie. Serwis jest bardzo wygodny, cieszymy się, że go znaleźliśmy".
Zespół MugleRest, franczyza restauracji
"Decathlon poświęca wiele uwagi kwestii aktualności informacji o sobie w internecie. Długo nie mogliśmy znaleźć dla siebie właściwego rozwiązania, dopóki nie dowiedzieliśmy się o RocketData. W przeciągu miesiąca uporządkowaliśmy informację o firmie i zyskaliśmy stopień aktualności informacji o firmie na poziomie ponad 90%".
Zespół HENDERSON
"W mojej wyszukiwarce zawsze jest otwarte konto RocketData. Interfejs platformy jest wygodny i pozwala na to, aby dosłownie w ciągu kilku minut zobaczyć wszystkie nowe opinie o firmie, a co za tym idzie, szybko na nie zareagować! Nasi klienci to cenią. Polecam RocketData tym, którzy wybierają efektywne i szybkie rozwiązania".
Julia Matrosowa
Dyrektor ds. marketingu Papa John's
"Po podłączeniu do RocketData nasi pracownicy zaczęli tracić mniej czasu na to, żeby zapewniać aktualność wszystkich lokalizacji – zamiast tego zaczęliśmy poświęcać więcej uwagi ważnym zadaniom strategicznym. Jesteśmy zadowoleni, że wizytówki naszych restauracji są teraz zaktualizowane i wszystkie fotografie odpowiadają rzeczywistości. Z naszych obserwacji wynika, że goście zaczęli szybciej nas szukać i znajdować".
Aleksiej Panow
Dyrektor marketingu cyfrowego firmy "Filoppow – Chleb nasusznyj"
"RocketData pozwala nam na optymalizację pracy z opiniami gości naszych salonów, centralizować opracowywanie opinii, otrzymywać raporty o pozycji naszych punktów w rankingu, kontrolować dynamikę pozytywnych i negatywnych opinii.
Oddzielnie można wyróżnić funkcję «Szablony», która ułatwia pracę operatorów i usprawnia opracowywanie opinii oraz funkcję «Redagowanie informacji», która pozwala na wprowadzenie zmian w godzinach otwarcia punktów z jednego okna. Chcieliśmy także zwrócić uwagę na troskę, wsparcie i reakcję specjalistów od wsparcia technicznego".
Spółka akcyjna Kcell
"Przed podłączeniem wspólnie z RocketData zauważyliśmy, że naszych stacji benzynowych nie ma na większości popularnych map i GPS. Właśnie tam, gdzie najczęściej szukają nas potencjalni klienci. RocketData dodała nas do maksymalnej liczby geoserwisów wraz z aktualnymi informacjami o nas i zaprowadziła porządek na tych portalach, gdzie nasze wizytówki już były".
Natalia Czernousik
Kierownik działu marketingu Lukoil Belorussia Sp. z.o.o.
"Jednym z celów, który przyświecał nam przy podłączeniu do RocketData było podniesienie jakości pracy z opiniami internetowymi. Wcześniej kontrolowanie opinii dotyczących każdego z oddziałów oddzielnie sprawiało nam wiele trudności, dużo opinii przeoczyliśmy, co oczywiście wpłynęło na imidż banku.
Wspólnie z RocketData rozwiązaliśmy ten problem i codziennie monitorujemy nowe opinie klientów. Mamy możliwość analizowania opinii i wysnuwania wniosków, a na ich podstawie określać słabe miejsca w pracy konkretnych punktów, lokalnie je poprawiać – i dzięki temu kompleksowo poprawiać obsługę naszego banku".
Aleksiej Romanczuk
Rzecznik prasowy Otwartej Spółki Akcyjnej Bank Dabrabyt
"Korzystamy z usług RocketData już od ponad roku: sprawdzamy opinie o sieci i pracujemy z nimi w jednym oknie. Serwis jest bardzo wygodny, szczególnie kiedy ma się wiele filii i nie ma możliwości ciągłego monitorowania platform – odpowiedzi na opinie, zmiany godzin otwarcia lub telefonu".
Wiaczesław Nosenko
Menedżer ds. marketingu internetowego sieci restauracji Tanuki
"Zawsze dbaliśmy o aktualność informacji o naszych punktach sprzedaży, ale zwracaliśmy uwagę jedynie na Google jako na główne źródło wyszukiwania. Z RocketData wyjaśniliśmy, że na 68% istotnych platformach nie było informacji o naszej firmie. W momencie podłączenia, RocketData dodała brakujące wizytówki naszych sklepów. Obecnie są one znajdowane przez użytkowników o 145% lepiej, niż przed dołączeniem do serwisu".
Jurij Maszkow
Menedżer projektów Techno Jeż
"Praktycznie co miesiąc otwieramy nowe sklepy, zmieniają się adresy i godziny otwarcia. Dlatego podstawowym celem dołączenia do RocketData było szybkie umieszczenie aktualnej informacji. Chcieliśmy także pracować z opiniami klientów i uznaliśmy, że zbieranie informacji zwrotnych w jednym miejscu jest wygodne".
Grupa firm Zalant
Wypróbuj usługę tworzenia postów w Google i Facebook
W ramach wersji demo:
Zapoznasz się z wesją demo RocketData i będziesz mógł przetestować możliwości platformy dla Twojego biznesu
Dowiesz się, gdzie użytkownicy piszą opinie o Twojej firmie i jaki ma średni ranking w internecie
Otrzymasz raport dotyczący obecności w sieci swojej firmy, żeby ocenić, na ile jest ona obecnie reprezentowana w geoserwisach
Dołącz do 14000+ nowoczesnych firm, które wybrały RocketData