Tworzenie postów
w Google i Facebook przez konto RocketData
Publikuj informacje o promocjach, nowościach lub wydarzeniach na wizytówkach geoserwisów, tak aby przyciągnąć więcej klientów do punktów sprzedaży.
Jest to blok tekstowo-graficzny na wizytówkach Twojej firmy w Google a także na lokalnych stronach Facebook.
Zaprezentować zbliżające się wyprzedaże, nowości lub wydarzenia bezpośrednio na wizytówkach Twoich lokalizacji

Wyróżnić nowe, sezonowe lub promocyjne towary
Czym jest post (publikacja)
na wizytówkach?
Posty pozwalają Ci:
Po co firmy mają tworzyć posty?
Z badania przeprowadzonego przez firmę dbaPlatform wynika, że jeśli przez miesiąc raz w tygodniu publikować posty w Google Moja firma, widoczność wizytówek zwiększa się 2 razy.

Im częściej wizytówki wyświetlają się użytkownikom, tym więcej użytkowników wybiera Twoją firmę, to znaczy staje się Twoimi klientami.
Posty pomagają Twojej firmie wyświetlać się 2 razy częściej
Posty pomagają Twojej firmie uzyskać lepszą pozycję w wyszukiwaniu
Zawartość postów daje wyszukiwarce dodatkowe słowa kluczowe, które porównuje z wizytówką przy zapytaniu użytkownika i bierze pod uwagę przy pozycjonowaniu.

Tym samym rozszerzasz zakres zapytań, w odpowiedzi na które wyświetla się Twoja wizytówka, a co za tym idzie, zauważa Cię więcej potencjalnych klientów.
Dzięki postom angażujesz użytkowników, nakłaniając ich do wykonywania pożytecznych działań na Twoich wizytówkach – stawiania lajków, przechodzenia na Twoją stronę internetową, dzwonienia do Twojej firmy lub wykonywania check-inów na lokalnych stronach w sieci Facebook.
Posty zwiększają zaangażowanie użytkowników
Według badania platformy społecznej SOCi, do 72% interakcji użytkowników z marką dochodzi właśnie na stronach lokalnych.
Publikuj posty w Google i Facebook przy pomocy jednego konta RocketData
Tworząc posty na wizytówkach swojej firmy
w RocketData:
Stymulujesz użytkowników
do zwracania się do Twojej firmy
Przy wyświetlaniu wizytówek użytkownicy czytają informacje, umieszczone w postach, a więc tym samym stymulujesz ich do wykonania celowego działania: zadzwonienia do firmy, ułożenia trasy lub przejścia pod link, zamieszczony w poście.
Oszczędzasz czas, potrzebny na tworzenie postów w kilku geoserwisach
Teraz nie będziesz musiał oddzielnie wchodzić na strony Google i Facebook i publikować 1 postu na każdej wizytówce. W RocketData można to zrobić za pomocą jednego konta, a tym samym zaoszczędzić swój czas.
Due to keywords in posts, your listings become more visible for users, which means that users more often contact your company and become your customers.
Zwiększasz widoczność firmy
dla użytkowników
Przypadki naszych klientów
Opinie naszych klientów
Zaufało nam ponad 500 firm
w 20 krajach.
Wypróbuj usługę tworzenia postów w Google i Facebook
W ramach wersji demo:
Zapoznasz się z wesją demo RocketData i będziesz mógł przetestować możliwości platformy dla Twojego biznesu
Dowiesz się, gdzie użytkownicy piszą opinie o Twojej firmie i jaki ma średni ranking w internecie
Otrzymasz raport dotyczący obecności w sieci swojej firmy, żeby ocenić, na ile jest ona obecnie reprezentowana w geoserwisach
Dołącz do 14000+ nowoczesnych firm,
które wybrały RocketData
Wypełnij formularz, aby wypróbować wersję demo
Naciskając na przycisk, zgadzasz się z warunkami umowy o przetwarzaniu danych osobowych
Wypróbuj także inne usługi RocketData