Przy pomocy usługi RocketData do analizy wizerunku biznesu w sieci, będziesz mógł:
1
Analizować wszystkie opinie i pozycje rankingowe na jednym koncie.
2
Śledzić nastroje Twoich klientów
3
Wiedzieć, o czym mówią Twoi klienci
4
Porównywać siebie z konkurentami i partnerami
5
Kontrolować pracę nad opiniami swoich pracowników
Wypróbuj wersję demo
Więcej o analityce opinii
1. Analizuj wszystkie opinie i rankingi w jednym miejscu
RocketData zbiera w formie wygodnych grafik, tabel i diagramów dane o liczbie opinii i pozycji rankingowej Twoich lokalizacji z 20+ platform.
Zamów wersję demo
2. Monitoruj nastroje kupujących
RocketData określa tonalność opinii (pozytywna, neutralna, negatywna) i pozwala zobaczyć zmiany nastrojów Twoich klientów według źródeł, regionów i lokalizacji.
Wypróbuj wersję demo
3. Dowiedz się, o czym mówią Twoi klienci
RocketData odnajduje popularne słowa w Twoich opiniach i pozwala analizować trendy przy pomocy systemu tagów, fraz i profesjonalnej analizy zgodności.
Jak to działa?
4. Porównuj się z konkurentami i partnerami
RocketData pozwala wykonywać szczegółową analizę konkurencji według opinii i pozycji w rankingu, żebyś mógł określić swoje zalety i słabe miejsca konkurentów. Usługa pozwala także analizować pracę z wizerunkiem Twoich partnerów (franczyzobiorcy, dilerzy).
Zamów wersję demo
5. Kontroluj pracę swoich pracowników
RocketData monitoruje liczbę opracowanych przez Twoich pracowników opinii, szybkość ich odpowiedzi, liczbę pozostawionych skarg, abyś mógł podnieść efektywność pracy nad opiniami.
Dowiedz się więcej
Porównanie pakietów do analizy wizerunku w sieci
Bazowa analityka opinii
Rozszerzona analityka opinii
Analiza konkurencyjna opinii
Analityka opinii według miast, lokalizacji, źródeł
Monitorowanie tonalności opinii
Analityka trendów w opiniach i pozycjach rankingowych lokalizacji
Analityka słów, fraz, tagów i tematów w opiniach
Analiza zgodności opinii
Rozszerzona analityka według miast, lokalizacji, tagów, fraz, tematów
Analityka efektywności pracowników, pracujących nad opiniami
Analiza porównawcza okresów czasowych
Wyładowanie raportów w pdf
Porównanie z konkurentami (szt.)
1 konkurent
Możliwość dokupowania konkurentów dla porównania
More
More
More
Opinie naszych klientów
Zaufało nam ponad 500 firm w 20 krajach.
"W naszej sieci jest 620 barokawiarni, dlatego, żeby zamieścić wszystkie nasze lokalizacje na popularnych portalach i szybko aktualizować na nich informację, Coffee Like niezbędna była RocketData. Nasi franczyzobiorcy cenią wygodę interfejsu, możliwość szybkiej odpowiedzi na opinie gości, wsparcie menedżerów RocketData na każdym etapie".
Julia Maziazina
Internet-marketingowiec Coffee Like
"Kupujący często potrzebuje najbliższego sklepu, a zdarza się, że sprzedawca nie dodał go na mapie lub zrobił błąd w informacji – wówczas klient «odchodzi» do konkurencji. Zawsze dbaliśmy o dokładność danych o naszej firmie, ale automatyzacja z RocketData ułatwiła ten proces. Po podłączeniu RocketData liczba wejść na naszą stronę internetową z map wzrosła o 664%".
Aleksiej Fiodorow
Partner zarządzający grupy 220 Wolt
"Mamy 1700 aptek i w związku z tym jest naprawdę trudno zarządzać informacjami o każdej lokalizacji na wizytówkach firmy. RocketData pomogła nam we właściwym czasie poprawić informację i umieścić na mapach wszystkie apteki podczas pandemii, kiedy dla klientów było szczególnie ważne, aby szybko odnaleźć nasz właściwy adres i godziny otwarcia".
Swietłana Popowa
Kierownik oddziału reklamy aptek Vita
"RocketData stała się dla nas wygodnym narzędziem, służącym nam do pracy z lokalizacjami. Widzimy, że od momentu podłączenia do platformy wzrosła liczba telefonów i tras, wyznaczonych na mapach. Teraz jesteśmy także pewni aktualności informacji o każdym naszym biurze. Nie mamy trudności z dodaniem nowego lub ,,zamknięciem" starego punktu na geoserwisach".
Światosław Sawkin
Zastępca dyrektora Dyrekcji technologii OMS Kapitał MS Sp. z.o.o.
"Decathlon poświęca wiele uwagi kwestii aktualności informacji o sobie w internecie. Długo nie mogliśmy znaleźć dla siebie właściwego rozwiązania, dopóki nie dowiedzieliśmy się o RocketData. W przeciągu miesiąca uporządkowaliśmy informację o firmie i zyskaliśmy stopień aktualności informacji o firmie na poziomie ponad 90%".
Jekaterina Szepliakowa
Digital marketing manager DECATHLON Russia
"Jeśli jeszcze nie zajęliście się zarządzaniem wizerunkiem w internecie, najwyższa pora zacząć. Wprowadziliśmy w życie już ponad 20 projektów w branży restauracyjnej, menedżerzy są zadowoleni, zawsze można kontrolować wizerunek swojego projektu, dzięki współpracy z geoserwisami wzrasta ruch w interesie. Serwis jest bardzo wygodny, cieszymy się, że go znaleźliśmy".
Zespół MugleRest, franczyza restauracji
"Decathlon poświęca wiele uwagi kwestii aktualności informacji o sobie w internecie. Długo nie mogliśmy znaleźć dla siebie właściwego rozwiązania, dopóki nie dowiedzieliśmy się o RocketData. W przeciągu miesiąca uporządkowaliśmy informację o firmie i zyskaliśmy stopień aktualności informacji o firmie na poziomie ponad 90%".
Zespół HENDERSON
"W mojej wyszukiwarce zawsze jest otwarte konto RocketData. Interfejs platformy jest wygodny i pozwala na to, aby dosłownie w ciągu kilku minut zobaczyć wszystkie nowe opinie o firmie, a co za tym idzie, szybko na nie zareagować! Nasi klienci to cenią. Polecam RocketData tym, którzy wybierają efektywne i szybkie rozwiązania".
Julia Matrosowa
Dyrektor ds. marketingu Papa John's
"Po podłączeniu do RocketData nasi pracownicy zaczęli tracić mniej czasu na to, żeby zapewniać aktualność wszystkich lokalizacji – zamiast tego zaczęliśmy poświęcać więcej uwagi ważnym zadaniom strategicznym. Jesteśmy zadowoleni, że wizytówki naszych restauracji są teraz zaktualizowane i wszystkie fotografie odpowiadają rzeczywistości. Z naszych obserwacji wynika, że goście zaczęli szybciej nas szukać i znajdować".
Aleksiej Panow
Dyrektor marketingu cyfrowego firmy "Filoppow – Chleb nasusznyj"
"RocketData pozwala nam na optymalizację pracy z opiniami gości naszych salonów, centralizować opracowywanie opinii, otrzymywać raporty o pozycji naszych punktów w rankingu, kontrolować dynamikę pozytywnych i negatywnych opinii.
Oddzielnie można wyróżnić funkcję «Szablony», która ułatwia pracę operatorów i usprawnia opracowywanie opinii oraz funkcję «Redagowanie informacji», która pozwala na wprowadzenie zmian w godzinach otwarcia punktów z jednego okna. Chcieliśmy także zwrócić uwagę na troskę, wsparcie i reakcję specjalistów od wsparcia technicznego".
Spółka akcyjna Kcell
"Przed podłączeniem wspólnie z RocketData zauważyliśmy, że naszych stacji benzynowych nie ma na większości popularnych map i GPS. Właśnie tam, gdzie najczęściej szukają nas potencjalni klienci. RocketData dodała nas do maksymalnej liczby geoserwisów wraz z aktualnymi informacjami o nas i zaprowadziła porządek na tych portalach, gdzie nasze wizytówki już były".
Natalia Czernousik
Kierownik działu marketingu Lukoil Belorussia Sp. z.o.o.
"Jednym z celów, który przyświecał nam przy podłączeniu do RocketData było podniesienie jakości pracy z opiniami internetowymi. Wcześniej kontrolowanie opinii dotyczących każdego z oddziałów oddzielnie sprawiało nam wiele trudności, dużo opinii przeoczyliśmy, co oczywiście wpłynęło na imidż banku.
Wspólnie z RocketData rozwiązaliśmy ten problem i codziennie monitorujemy nowe opinie klientów. Mamy możliwość analizowania opinii i wysnuwania wniosków, a na ich podstawie określać słabe miejsca w pracy konkretnych punktów, lokalnie je poprawiać – i dzięki temu kompleksowo poprawiać obsługę naszego banku".
Aleksiej Romanczuk
Rzecznik prasowy Otwartej Spółki Akcyjnej Bank Dabrabyt
"Korzystamy z usług RocketData już od ponad roku: sprawdzamy opinie o sieci i pracujemy z nimi w jednym oknie. Serwis jest bardzo wygodny, szczególnie kiedy ma się wiele filii i nie ma możliwości ciągłego monitorowania platform – odpowiedzi na opinie, zmiany godzin otwarcia lub telefonu".
Wiaczesław Nosenko
Menedżer ds. marketingu internetowego sieci restauracji Tanuki
"Zawsze dbaliśmy o aktualność informacji o naszych punktach sprzedaży, ale zwracaliśmy uwagę jedynie na Google jako na główne źródło wyszukiwania. Z RocketData wyjaśniliśmy, że na 68% istotnych platformach nie było informacji o naszej firmie. W momencie podłączenia, RocketData dodała brakujące wizytówki naszych sklepów. Obecnie są one znajdowane przez użytkowników o 145% lepiej, niż przed dołączeniem do serwisu".
Jurij Maszkow
Menedżer projektów Techno Jeż
"Praktycznie co miesiąc otwieramy nowe sklepy, zmieniają się adresy i godziny otwarcia. Dlatego podstawowym celem dołączenia do RocketData było szybkie umieszczenie aktualnej informacji. Chcieliśmy także pracować z opiniami klientów i uznaliśmy, że zbieranie informacji zwrotnych w jednym miejscu jest wygodne".
Grupa firm Zalant
Wypróbuj usługę analizy reputacji Twojej firmy w sieci
W ramach wersji demo:
Dowiesz się, gdzie użytkownicy piszą opinie o Twojej firmie i jaki ma średni ranking w internecie
Otrzymasz raport dotyczący obecności w sieci swojej firmy, żeby ocenić, na ile jest ona obecnie reprezentowana w geoserwisach
Zapoznasz się z kontem RocketData i przetestujesz możliwości platformy dla Twojego biznesu
Dołącz do 14000+ nowoczesnych firm, które wybrały RocketData