Usługa generowania opinii i pomiaru NPS
Zautomatyzuj informację zwrotną od klientów i publikuj
w geoserwisach pozytywne opinie, żeby podnieść swoją pozycję w rankingu
Usługa generowania opinii i pomiaru NPS
od RocketData pozwala:
Otrzymywać więcej pozytywnych opinii
Dzięki czemu firma zajmuje wyższe miejsce w rankingu.
Im wyższe jest miejsce w rankingu, tym wyżej firma jest pozycjonowana w wyszukiwaniu lokalnym.
Podnosić poziom zaufania w Twojej firmie
Wizytówki z opiniami stymulują lojalność użytkowników
Zdobyć więcej wyświetleń i działań celowych
Więcej opinii – więcej wyświetleń wizytówek, i, co za tym idzie, celowych działań użytkowników
Wpłynąć na konwersję do punktów sprzedaży
Konwersja, zgodnie z danymi badania, zależy od liczby opinii i ilości gwiazdek

4 podstawowe możliwości usługi generowania
opinii od RocketData

1
Możliwość automatycznego wysyłania klientom newsletterów kaskadowych przez SMS z prośbą o pozostawienie opinii o towarach lub usługach konkretnej lokalizacji.
2
Możliwość generowania kodów QR i linków w celu ulokowania w Twoich obiektach handlowych, na produktach reklamowych z prośbą o pozostawienie opinii o towarach i usługach konkretnej lokalizacji.
3
Możliwość automatycznego podzielenia opinii na pozytywne i negatywne. Przy tym pozytywne opinie są publikowane na geoserwisach, a negatywne trafiają na konto RocketData bez publikacji na portalach zewnętrznych.
4
Możliwość dokonywania pomiaru NPS swoich klientów.
Jak pracuje rozumny algorytm rozgraniczania pozytywnych i negatywnych opinii
Jeśli użytkownik ocenia firmę niską liczbą punktów (np. od 1 do 5 lub od 1 do 7, wartości możesz ustawić sam), system podaje mu pole do wprowadzenia tekstu. Po wysłaniu komentarz trafia na konto firmy jako opinia ze źródła ,,Newsletter" i nie jest publikowany na mapach.
Jeśli użytkownik ocenia firmę wysoką liczbą punktów (np. od 8 do 10), system proponuje mu umieszczenie opinii na jednym z portali, obsługiwanych przez RocketData, z linkiem do lokalizacji, którą wcześniej wybrałeś.
Net Promoter Score — to «indeks przywiązania konsumentów», to znaczy metryka, specjalnie opracowana w celu określenia poziomu lojalności kupującego do towaru, marki lub firmy, a także jego gotowości polecić Twój towar lub usługę swojemu otoczeniu.

Istota indeksu polega na tym, że klientowi proponuje się ankietę z jednym pytaniem: czy jest gotów polecić firmę/produkt/usługę swoim przyjaciołom lub kolegom?
Rób newslettery kaskadowe, aby obniżyć wydatki na każdy oddzielny newsletter.

Przy pomocy newsletterów kaskadowych wiadomości będą wysyłane po kolei: do sieci społecznościowych, messendżerów i SMS. Jeżeli adresat nie przeczytał wiadomości w jednym kanale, wiadomość automatycznie przejdzie na drugi.
Generowanie opinii poprzez newslettery

Proces tworzenia newslettera kaskadowego

1. Załadowujesz kontakty klientów (telefony, e-mail) z przyporządkowaniem do lokalizacji na koncie.

2. Wybierasz lokalizacje, do których chcesz ściągnąć opinie, a także gotowy szablon wiadomości.

3. Wpisujesz szablon pytania do klienta, a także reakcji na pozytywną lub negatywną ocenę.

4. Wybierasz typ newslettera kaskadowego (np. Viber lub SMS) i uruchamiasz go dla bazy danych.
Dlaczego newslettery kaskadowe są efektywne?
Wiadomość zawiera link, przy przejściu po którym klient dokonuje oceny Twojej firmy i może pozostawić opinię o konkretnej lokalizacji
Wiadomości są wysyłane po kolei: w sieciach społecznościowych, messendżerach i SMS. Jeżeli adresat nie przeczytał wiadomości na jednym kanale, wiadomość automatycznie jest przekierowywana do kolejnego
  • Jeśli klient otrzyma wiadomość w sieci społecznościowej, będzie to 5 razy tańsze, niż wiadomość w Viber i 10 razy tańsze niż SMS.

Na koncie RocketData jest dostępna szczegółowa statystyka wysłanych listów (dostarczony / niedostarczony / wyświetlony / pozostawiono opinii)
Generowanie opinii za pomocą kodu QR i linku
Możesz umieścić kod QR na swoich oryginalnych naklejkach, paragonach, ulotkach i innych rodzajach produktów reklamowych w obiektach handlowych. Link można umieścić na stronie internetowej, w Twoich newsletterach mailowych po zakupie itp.
Proces tworzenia kodu QR i linku
1. Wybierasz lokalizacje, do których chcesz ściągnąć opinie

2. Wprowadzasz szablon pytania dla klienta, reakcji na pozytywną i negatywną ocenę.

3. Wybierasz geoserwisy, na których chcesz umieszczać pozytywne opinie

4. Generujesz kod QR i link do pozostawionej opinii
Pomiary NPS przy pomocy generowania opinii RocketData
Oprócz generowania opinii na mapach RocketData dokonuje pomiaru NPS Twoich klientów i pozwala na analizę jego zmian w czasie, a także na wykrywanie w Twojej firmie najbardziej lojalnych kupujących.
Opinie naszych klientów
Zaufało nam ponad 500 firm
w 20 krajach.
Wypróbuj usługę generowania opinii i pomiaru NPS
W ramach wersji demo:
Dowiesz się, gdzie użytkownicy piszą opinie o Twojej firmie i jaki ma średni ranking w internecie
Otrzymasz raport dotyczący obecności w sieci swojej firmy, żeby ocenić, na ile jest ona obecnie reprezentowana w geoserwisach
Zapoznasz się z kontem RocketData i przetestujesz możliwości platformy dla Twojego biznesu
Dołącz do 14000+ nowoczesnych firm, które wybrały RocketData
Wypełnij formularz, aby wypróbować wersję demo
Naciskając na przycisk, zgadzasz się z warunkami umowy o przetwarzaniu danych osobowych