Znajdź wszystkie duplikaty i fałszywe wizytówki w Google, aby zawsze przyciągnąć klientów pod właściwy adres, nie stracić opinii i poprawić lokalny ranking w wyszukiwarce
To taka wizytówka, której adres jest zgodny z adresem jednej z Twoich lokalizacji, często ma identyczny lub niemal identyczny tytuł/treść
Zduplikowana wizytówka (duplikat) –
Za każdym razem, kiedy znajdujesz kilka wizytówek, które reprezentują jedną Twoją lokalizację w Mapach Google – odnajdujesz duplikaty.
Co do zasady, duplikaty są tworzone przypadkowo – przez samych użytkowników lub przez pracowników firmy, którzy nie wiedzieli o istnieniu podstawowych wizytówek.
To taka wizytówka, która odpowiada jednej z nazw Twojej firmy, ale nie odpowiada ani jednemu z jej adresów.
Fałszywa wizytówka (fałszywka) –
Za każdym razem, gdy znajdujesz wizytówkę z taką samą nazwą, jaką ma Twoja firma lub z alternatywną nazwą swojej firmy, lecz jej adres nie odpowiada ani jednemu z Twoich rzeczywistych adresów – oznacza to, że odnalazłeś fałszywą wizytówkę.
Za firmą często ciągnie się ,,ogon" historycznych starych wizytówek – stare, dawno zamknięte lub zmienione lokalizacje, lokalizacje sprzed rebrendingu oraz inne ,,śmieciowe strony".
Kiedy wyszukiwarka znajduje wizytówki z powtarzającymi się danymi, nie może określić, która z nich jest główna.
Dzięki temu wyniki wyszukiwania dzielą się po równo pomiędzy kilkoma wizytówkami (wizytówką główną i wizytówkami zduplikowanymi/fałszywymi). W ten sposób Twoja podstawowa wizytówka jest pokazywana rzadziej, co z kolei prowadzi do zmniejszenia liczby odwiedzin w rzeczywistych lokalizacjach.
Niskie pozycjonowanie w lokalnym SEO
Kiedy zamiast podstawowej wizytówki użytkownik znajduje zduplikowaną lub fałszywą wizytówkę z nieprawdziwą/brakującą informacją, wprowadza go to w błąd i negatywnie nastraja w stosunku do firmy.
80% użytkowników traci zaufanie do marki, jeżeli spotyka się z nieprawidłową informacją na jej temat, odchodzi do konkurencji.
Utrata zaufania konsumentów
Utrata opinii i pytań
Jeśli użytkownik pozostawił opinię lub pytanie na zduplikowanej/fałszywej wizytówce, nigdy się o tym nie dowiesz.
Ponadto, negatywne opinie pozbawione komentarza gromadzą się i obniżają pozycje rankingowe Twoich zduplikowanych/fałszywych wizytówek, na które mogą zwrócić uwagę potencjalni klienci.
RocketData weźmie na siebie usuwanie zduplikowanych i fałszywych wizytówek
Raz na 30 dni RocketData będzie szukać Twoich zduplikowanych wizytówek na podstawie nazwy oraz alternatywnej nazwy + na podstawie jej adresu i koordynatów w obrębie miasta.
01
Znajdziemy zduplikowane wizytówki
Raz na 30 dni RocketData będzie szukać Twoich fałszywych wizytówek na podstawie nazwy oraz alternatywnych nazw lokalizacji marki w obrębie kraju.
02
Znajdziemy fałszywe wizytówki
Rezultaty wyszukiwania duplikatów i fałszywych wizytówek będą dostępne w wewnętrznym systemie dla Twojego osobistego menedżera RocketData, który rozpatrzy i wyśle zgłoszenia w sprawie ich usunięcia lub połączenia do Google.
03
Wyślemy zgłoszenia w sprawie usunięcia lub połączenia wizytówek
Na Twój wniosek menedżer przyśle Ci wygenerowany raport z wynikami.
04
Przygotujemy raport
Pełny obraz
Nie przeoczysz ani jednej opinii lub pytania, które pojawiają się na Twoich wizytówkach i będziesz mógł we właściwym czasie na nie zareagować
Wyniki usuwania duplilatów i fałszywych
wizytówek dla Twojej firmy
Prawidłowe informacje
Klienci będą odnajdować wyłącznie Twoje wizytówki z pełnymi i prawidłowymi informacjami
Wyższe miejsce w rankingu Twoich głównych wizytówek, które skutkuje wzrostem liczby odwiedzin w Twoich punktach sprzedaży
Wzrost liczby odwiedzin
Opinie naszych klientów
Zaufało nam ponad 500 firm w 20 krajach.
"W naszej sieci jest 620 barokawiarni, dlatego, żeby zamieścić wszystkie nasze lokalizacje na popularnych portalach i szybko aktualizować na nich informację, Coffee Like niezbędna była RocketData. Nasi franczyzobiorcy cenią wygodę interfejsu, możliwość szybkiej odpowiedzi na opinie gości, wsparcie menedżerów RocketData na każdym etapie".
Julia Maziazina
Internet-marketingowiec Coffee Like
"Kupujący często potrzebuje najbliższego sklepu, a zdarza się, że sprzedawca nie dodał go na mapie lub zrobił błąd w informacji – wówczas klient «odchodzi» do konkurencji. Zawsze dbaliśmy o dokładność danych o naszej firmie, ale automatyzacja z RocketData ułatwiła ten proces. Po podłączeniu RocketData liczba wejść na naszą stronę internetową z map wzrosła o 664%".
Aleksiej Fiodorow
Partner zarządzający grupy 220 Wolt
"Mamy 1700 aptek i w związku z tym jest naprawdę trudno zarządzać informacjami o każdej lokalizacji na wizytówkach firmy. RocketData pomogła nam we właściwym czasie poprawić informację i umieścić na mapach wszystkie apteki podczas pandemii, kiedy dla klientów było szczególnie ważne, aby szybko odnaleźć nasz właściwy adres i godziny otwarcia".
Swietłana Popowa
Kierownik oddziału reklamy aptek Vita
"RocketData stała się dla nas wygodnym narzędziem, służącym nam do pracy z lokalizacjami. Widzimy, że od momentu podłączenia do platformy wzrosła liczba telefonów i tras, wyznaczonych na mapach. Teraz jesteśmy także pewni aktualności informacji o każdym naszym biurze. Nie mamy trudności z dodaniem nowego lub ,,zamknięciem" starego punktu na geoserwisach".
Światosław Sawkin
Zastępca dyrektora Dyrekcji technologii OMS Kapitał MS Sp. z.o.o.
"Decathlon poświęca wiele uwagi kwestii aktualności informacji o sobie w internecie. Długo nie mogliśmy znaleźć dla siebie właściwego rozwiązania, dopóki nie dowiedzieliśmy się o RocketData. W przeciągu miesiąca uporządkowaliśmy informację o firmie i zyskaliśmy stopień aktualności informacji o firmie na poziomie ponad 90%".
Jekaterina Szepliakowa
Digital marketing manager DECATHLON Russia
"Jeśli jeszcze nie zajęliście się zarządzaniem wizerunkiem w internecie, najwyższa pora zacząć. Wprowadziliśmy w życie już ponad 20 projektów w branży restauracyjnej, menedżerzy są zadowoleni, zawsze można kontrolować wizerunek swojego projektu, dzięki współpracy z geoserwisami wzrasta ruch w interesie. Serwis jest bardzo wygodny, cieszymy się, że go znaleźliśmy".
Zespół MugleRest, franczyza restauracji
"Decathlon poświęca wiele uwagi kwestii aktualności informacji o sobie w internecie. Długo nie mogliśmy znaleźć dla siebie właściwego rozwiązania, dopóki nie dowiedzieliśmy się o RocketData. W przeciągu miesiąca uporządkowaliśmy informację o firmie i zyskaliśmy stopień aktualności informacji o firmie na poziomie ponad 90%".
Zespół HENDERSON
"W mojej wyszukiwarce zawsze jest otwarte konto RocketData. Interfejs platformy jest wygodny i pozwala na to, aby dosłownie w ciągu kilku minut zobaczyć wszystkie nowe opinie o firmie, a co za tym idzie, szybko na nie zareagować! Nasi klienci to cenią. Polecam RocketData tym, którzy wybierają efektywne i szybkie rozwiązania".
Julia Matrosowa
Dyrektor ds. marketingu Papa John's
"Po podłączeniu do RocketData nasi pracownicy zaczęli tracić mniej czasu na to, żeby zapewniać aktualność wszystkich lokalizacji – zamiast tego zaczęliśmy poświęcać więcej uwagi ważnym zadaniom strategicznym. Jesteśmy zadowoleni, że wizytówki naszych restauracji są teraz zaktualizowane i wszystkie fotografie odpowiadają rzeczywistości. Z naszych obserwacji wynika, że goście zaczęli szybciej nas szukać i znajdować".
Aleksiej Panow
Dyrektor marketingu cyfrowego firmy "Filoppow – Chleb nasusznyj"
"RocketData pozwala nam na optymalizację pracy z opiniami gości naszych salonów, centralizować opracowywanie opinii, otrzymywać raporty o pozycji naszych punktów w rankingu, kontrolować dynamikę pozytywnych i negatywnych opinii.
Oddzielnie można wyróżnić funkcję «Szablony», która ułatwia pracę operatorów i usprawnia opracowywanie opinii oraz funkcję «Redagowanie informacji», która pozwala na wprowadzenie zmian w godzinach otwarcia punktów z jednego okna. Chcieliśmy także zwrócić uwagę na troskę, wsparcie i reakcję specjalistów od wsparcia technicznego".
Spółka akcyjna Kcell
"Przed podłączeniem wspólnie z RocketData zauważyliśmy, że naszych stacji benzynowych nie ma na większości popularnych map i GPS. Właśnie tam, gdzie najczęściej szukają nas potencjalni klienci. RocketData dodała nas do maksymalnej liczby geoserwisów wraz z aktualnymi informacjami o nas i zaprowadziła porządek na tych portalach, gdzie nasze wizytówki już były".
Natalia Czernousik
Kierownik działu marketingu Lukoil Belorussia Sp. z.o.o.
"Jednym z celów, który przyświecał nam przy podłączeniu do RocketData było podniesienie jakości pracy z opiniami internetowymi. Wcześniej kontrolowanie opinii dotyczących każdego z oddziałów oddzielnie sprawiało nam wiele trudności, dużo opinii przeoczyliśmy, co oczywiście wpłynęło na imidż banku.
Wspólnie z RocketData rozwiązaliśmy ten problem i codziennie monitorujemy nowe opinie klientów. Mamy możliwość analizowania opinii i wysnuwania wniosków, a na ich podstawie określać słabe miejsca w pracy konkretnych punktów, lokalnie je poprawiać – i dzięki temu kompleksowo poprawiać obsługę naszego banku".
Aleksiej Romanczuk
Rzecznik prasowy Otwartej Spółki Akcyjnej Bank Dabrabyt
"Korzystamy z usług RocketData już od ponad roku: sprawdzamy opinie o sieci i pracujemy z nimi w jednym oknie. Serwis jest bardzo wygodny, szczególnie kiedy ma się wiele filii i nie ma możliwości ciągłego monitorowania platform – odpowiedzi na opinie, zmiany godzin otwarcia lub telefonu".
Wiaczesław Nosenko
Menedżer ds. marketingu internetowego sieci restauracji Tanuki
"Zawsze dbaliśmy o aktualność informacji o naszych punktach sprzedaży, ale zwracaliśmy uwagę jedynie na Google jako na główne źródło wyszukiwania. Z RocketData wyjaśniliśmy, że na 68% istotnych platformach nie było informacji o naszej firmie. W momencie podłączenia, RocketData dodała brakujące wizytówki naszych sklepów. Obecnie są one znajdowane przez użytkowników o 145% lepiej, niż przed dołączeniem do serwisu".
Jurij Maszkow
Menedżer projektów Techno Jeż
"Praktycznie co miesiąc otwieramy nowe sklepy, zmieniają się adresy i godziny otwarcia. Dlatego podstawowym celem dołączenia do RocketData było szybkie umieszczenie aktualnej informacji. Chcieliśmy także pracować z opiniami klientów i uznaliśmy, że zbieranie informacji zwrotnych w jednym miejscu jest wygodne".