Opinie – jeden z najważniejszych czynników podczas podejmowania decyzji o zakupie
87% użytkowników czyta opinie w internecie zanim przyjdą do firmy lub zamówią usługę. 76% użytkowników wierzy opiniom w takim samym stopniu, jak i rekomendacjom przyjaciół.
Im więcej pozytywnych opinii ma Twoja firma i im wyższa jest jej pozycja w rankingu, tym więcej potencjalnych klientów wybierze właśnie Twoją firmę.
Wyszukiwarki nie mogą wizualnie ocenić, którą wizytówkę pokazywać wyżej od innych. Przy tym wykorzystują zrozumiałe dla nich sygnały, płynące ze strony wizytówek.
Opinie są jednym z takich sygnałów. Im lepiej zarządzasz opiniami, tym częściej Twoje wizytówki wyświetlają się użytkownikom i tym wyżej są od wizytówek konkurencji.
Przyciągnij więcej klientów dzięki umiejętnemu zarządzaniu opiniami
Zarządzaj opiniami wygodnie i efektywnie
RocketData weźmie na siebie monitorowanie opinii o Twojej firmie na popularnych portalach informacyjnych i portalach z opiniami, a także zapewni Ci jeden interfejs, dzięki któremu będzie Ci wygodnie nimi zarządzać.
Więcej nie będziesz musiał przechowywać haseł od portali i ręcznie monitorować opinii.
RocketData automatycznie zbierze opinie Twoich klientów i zapewni Ci możliwość odpowiadania na nie z pomocą jednego konta.
Krok 1. Zautomatyzowane gromadzenie opinii na koncie
Krok 2. Szybkie powiadomienia o nowych opiniach
Z RocketData nie przeoczysz ani jednej opinii. W momencie pojawienia się nowej opinii, RocketData wyśle Ci powiadomienie, żebyś mógł szybko na nią zareagować.
Możesz sam wybrać, gdzie będzie Ci najwygodniej otrzymywać powiadomienia – e-mailem, w wyszukiwarce czy może w Telegramie.
Każda opinia na wizytówce, nawet jeśli jest to ocena bez tekstu, zasługuje na uwagę. Odpowiadając na wszystkie opinie tworzysz pozytywny obraz swojej firmy.
Twórz szablony odpowiedzi na różne typy opinii w RocketData i wykorzystuj je, aby odpowiedzieć na jak najwięcej opinii w jak najkrótszym czasie.
Krok 3. Szablony odpowiedzi na opinie
Rezultaty korzystania z centrum opinii w RocketData
Zautomatyzowane monitorowanie i gromadzenie na koncie opinii dotyczących każdej Twojej lokalizacji
Oszczędność czasu pracowników dzięki utworzeniu szablonów odpowiedzi na opinie
Szybka reakcja na opinie dzięki powiadomieniom e-mail, powiadomieniom w Telegramie lub w wyszukiwarce
Opinie naszych klientów
Zaufało nam ponad 500 firm w 20 krajach.
"W naszej sieci jest 620 barokawiarni, dlatego, żeby zamieścić wszystkie nasze lokalizacje na popularnych portalach i szybko aktualizować na nich informację, Coffee Like niezbędna była RocketData. Nasi franczyzobiorcy cenią wygodę interfejsu, możliwość szybkiej odpowiedzi na opinie gości, wsparcie menedżerów RocketData na każdym etapie".
Julia Maziazina
Internet-marketingowiec Coffee Like
"Kupujący często potrzebuje najbliższego sklepu, a zdarza się, że sprzedawca nie dodał go na mapie lub zrobił błąd w informacji – wówczas klient «odchodzi» do konkurencji. Zawsze dbaliśmy o dokładność danych o naszej firmie, ale automatyzacja z RocketData ułatwiła ten proces. Po podłączeniu RocketData liczba wejść na naszą stronę internetową z map wzrosła o 664%".
Aleksiej Fiodorow
Partner zarządzający grupy 220 Wolt
"Mamy 1700 aptek i w związku z tym jest naprawdę trudno zarządzać informacjami o każdej lokalizacji na wizytówkach firmy. RocketData pomogła nam we właściwym czasie poprawić informację i umieścić na mapach wszystkie apteki podczas pandemii, kiedy dla klientów było szczególnie ważne, aby szybko odnaleźć nasz właściwy adres i godziny otwarcia".
Swietłana Popowa
Kierownik oddziału reklamy aptek Vita
"RocketData stała się dla nas wygodnym narzędziem, służącym nam do pracy z lokalizacjami. Widzimy, że od momentu podłączenia do platformy wzrosła liczba telefonów i tras, wyznaczonych na mapach. Teraz jesteśmy także pewni aktualności informacji o każdym naszym biurze. Nie mamy trudności z dodaniem nowego lub ,,zamknięciem" starego punktu na geoserwisach".
Światosław Sawkin
Zastępca dyrektora Dyrekcji technologii OMS Kapitał MS Sp. z.o.o.
"Decathlon poświęca wiele uwagi kwestii aktualności informacji o sobie w internecie. Długo nie mogliśmy znaleźć dla siebie właściwego rozwiązania, dopóki nie dowiedzieliśmy się o RocketData. W przeciągu miesiąca uporządkowaliśmy informację o firmie i zyskaliśmy stopień aktualności informacji o firmie na poziomie ponad 90%".
Jekaterina Szepliakowa
Digital marketing manager DECATHLON Russia
"Jeśli jeszcze nie zajęliście się zarządzaniem wizerunkiem w internecie, najwyższa pora zacząć. Wprowadziliśmy w życie już ponad 20 projektów w branży restauracyjnej, menedżerzy są zadowoleni, zawsze można kontrolować wizerunek swojego projektu, dzięki współpracy z geoserwisami wzrasta ruch w interesie. Serwis jest bardzo wygodny, cieszymy się, że go znaleźliśmy".
Zespół MugleRest, franczyza restauracji
"Decathlon poświęca wiele uwagi kwestii aktualności informacji o sobie w internecie. Długo nie mogliśmy znaleźć dla siebie właściwego rozwiązania, dopóki nie dowiedzieliśmy się o RocketData. W przeciągu miesiąca uporządkowaliśmy informację o firmie i zyskaliśmy stopień aktualności informacji o firmie na poziomie ponad 90%".
Zespół HENDERSON
"W mojej wyszukiwarce zawsze jest otwarte konto RocketData. Interfejs platformy jest wygodny i pozwala na to, aby dosłownie w ciągu kilku minut zobaczyć wszystkie nowe opinie o firmie, a co za tym idzie, szybko na nie zareagować! Nasi klienci to cenią. Polecam RocketData tym, którzy wybierają efektywne i szybkie rozwiązania".
Julia Matrosowa
Dyrektor ds. marketingu Papa John's
"Po podłączeniu do RocketData nasi pracownicy zaczęli tracić mniej czasu na to, żeby zapewniać aktualność wszystkich lokalizacji – zamiast tego zaczęliśmy poświęcać więcej uwagi ważnym zadaniom strategicznym. Jesteśmy zadowoleni, że wizytówki naszych restauracji są teraz zaktualizowane i wszystkie fotografie odpowiadają rzeczywistości. Z naszych obserwacji wynika, że goście zaczęli szybciej nas szukać i znajdować".
Aleksiej Panow
Dyrektor marketingu cyfrowego firmy "Filoppow – Chleb nasusznyj"
"RocketData pozwala nam na optymalizację pracy z opiniami gości naszych salonów, centralizować opracowywanie opinii, otrzymywać raporty o pozycji naszych punktów w rankingu, kontrolować dynamikę pozytywnych i negatywnych opinii.
Oddzielnie można wyróżnić funkcję «Szablony», która ułatwia pracę operatorów i usprawnia opracowywanie opinii oraz funkcję «Redagowanie informacji», która pozwala na wprowadzenie zmian w godzinach otwarcia punktów z jednego okna. Chcieliśmy także zwrócić uwagę na troskę, wsparcie i reakcję specjalistów od wsparcia technicznego".
Spółka akcyjna Kcell
"Przed podłączeniem wspólnie z RocketData zauważyliśmy, że naszych stacji benzynowych nie ma na większości popularnych map i GPS. Właśnie tam, gdzie najczęściej szukają nas potencjalni klienci. RocketData dodała nas do maksymalnej liczby geoserwisów wraz z aktualnymi informacjami o nas i zaprowadziła porządek na tych portalach, gdzie nasze wizytówki już były".
Natalia Czernousik
Kierownik działu marketingu Lukoil Belorussia Sp. z.o.o.
"Jednym z celów, który przyświecał nam przy podłączeniu do RocketData było podniesienie jakości pracy z opiniami internetowymi. Wcześniej kontrolowanie opinii dotyczących każdego z oddziałów oddzielnie sprawiało nam wiele trudności, dużo opinii przeoczyliśmy, co oczywiście wpłynęło na imidż banku.
Wspólnie z RocketData rozwiązaliśmy ten problem i codziennie monitorujemy nowe opinie klientów. Mamy możliwość analizowania opinii i wysnuwania wniosków, a na ich podstawie określać słabe miejsca w pracy konkretnych punktów, lokalnie je poprawiać – i dzięki temu kompleksowo poprawiać obsługę naszego banku".
Aleksiej Romanczuk
Rzecznik prasowy Otwartej Spółki Akcyjnej Bank Dabrabyt
"Korzystamy z usług RocketData już od ponad roku: sprawdzamy opinie o sieci i pracujemy z nimi w jednym oknie. Serwis jest bardzo wygodny, szczególnie kiedy ma się wiele filii i nie ma możliwości ciągłego monitorowania platform – odpowiedzi na opinie, zmiany godzin otwarcia lub telefonu".
Wiaczesław Nosenko
Menedżer ds. marketingu internetowego sieci restauracji Tanuki
"Zawsze dbaliśmy o aktualność informacji o naszych punktach sprzedaży, ale zwracaliśmy uwagę jedynie na Google jako na główne źródło wyszukiwania. Z RocketData wyjaśniliśmy, że na 68% istotnych platformach nie było informacji o naszej firmie. W momencie podłączenia, RocketData dodała brakujące wizytówki naszych sklepów. Obecnie są one znajdowane przez użytkowników o 145% lepiej, niż przed dołączeniem do serwisu".
Jurij Maszkow
Menedżer projektów Techno Jeż
"Praktycznie co miesiąc otwieramy nowe sklepy, zmieniają się adresy i godziny otwarcia. Dlatego podstawowym celem dołączenia do RocketData było szybkie umieszczenie aktualnej informacji. Chcieliśmy także pracować z opiniami klientów i uznaliśmy, że zbieranie informacji zwrotnych w jednym miejscu jest wygodne".