Opinia firmy "Vita" o podłączeniu do RocketData
"Po podłączeniu do RocketData zarządzanie lokalizacjami i opiniami stało się dla nas znacznie prostsze.
Platforma oszczędza czas naszych pracowników, szczególnie z punktu widzenia odpowiedzi na opinie – bardzo wygodnie jest odpowiadać na wszystkie opinie z jednego konta. Wykorzystujemy także szablony odpowiedzi na opinie, i, jak się wydaje, teraz jest to nasze główne narzędzie do oszczędzania czasu.
Imponuje nam indywidualne podejście zespołu RocketData: na naszą prośbę do raportów w Excellu podłączono nam kody oddziałów, dzięki czemu możemy dziś wykonywać raporty na podstawie wewnętrznych numerów aptek (z których korzystają pracownicy firmy).
Mamy ponad 1700 aptek, i możliwość przeanalizowania opinii, dotyczących wszystkich aptek pojawiła się dopiero po podłączeniu do RocketData. Za pomocą usługi tworzymy ranking aptek i regionów. To pozwala nam zobaczyć problemy konkretnego punktu lub regionu i przyjmować prawidłowe decyzje, dotyczące zarządzania.
Warto podkreślić wygodę pracy z negatywnymi opiniami: rejestrujemy odpowiedzi na skargi i przekazujemy je do oddziału kontroli jakości. Potem przychodzi do nas osobista odpowiedź, którą publikujemy na właściwym portalu. Dzięki takiej pracy nad negatywnymi opiniami nasi klienci zaczęli usuwać swoje negatywne opinie lub zmieniać je na pozytywne.
I, wreszcie, RocketData pomogła nam podczas pandemii we właściwym czasie aktualizować i umieszczać w Internecie wszystkie apteki kiedy klientom było szczególnie niezbędne szybko nas odnaleźć pod prawidłowym adresem i z prawidłowymi godzinami otwarcia.
Swietłana Popowa,
Kierownik oddziału reklamy sieci aptek "Vita"