PRZYPADEK ROCKETDATA I LUKOIL BELARUSSIA SP. Z O.O.
JAK ZWIĘKSZYĆ WIDOCZNOŚĆ FIRMY NA MAPACH O 927%
JAK ZWIĘKSZYĆ WIDOCZNOŚĆ FIRMY
NA MAPACH O 927%
PRZYPADEK ROCKETDATA I LUKOIL BELARUSSIA SP. Z O.O.
Portret firmy

LUKOIL Belarussia
– jeden z głównych operatorów sprzedaży produktów z ropy naftowej na rynku detalicznym w Republice Białoruś.

Posiada własną sieć stacji benzynowych i baz naftowych. Udział LUKOIL Belarussia w ogólnej produkcji wyrobów naftowych w kraju wynosi 13%.

Wchodzi w skład Grupy LUKOIL.
STAN OBECNOŚCI FIRMY W SIECI
PRZED PODŁĄCZENIEM DO ROCKETDATA
"Przed podłączeniem do usługi RocketData przeanalizowaliśmy raport o obecności naszej firmy w sieci i zauważyliśmy, że naszych stacji benzynowych nie ma na większości popularnych map i w większości systemów nawigacji satelitarnej.
Ważnym zadaniem było także zaprowadzenie porządku na portalach, na których wizytówki naszych stacji benzynowych już były obecne.

I, wreszcie, zobaczyliśmy mnóstwo opinii naszych klientów nie w sieciach społecznościowych, gdzie monitorowaliśmy je wcześniej, a w wyszukiwarkach Google i Yandex. Podjęliśmy decyzję, że trzeba zacząć pracować nad opiniami wszędzie, a z tym zadaniem pomoże nam usługa RocketData."

Natalia Czernousik, kierownik działu marketingu "Lukoil Belarussia" Sp. z o.o.
Rozumieliśmy, że nasi potencjalni klienci szukają nas z najbardziej im bliskich platform, a nawigatory satelitarne są jednymi z nich. RocketData miała dodać nasze stacje benzynowe w maksymalnej liczbie takich systemów wraz z prawidłową informacją.
CO ZROBIŁA FIRMA ROCKETDATA W PRZECIĄGU MIESIĄCA PO PODŁĄCZENIU FIRMY 28 МАJA 2019
Sprawdziła aktualność istniejących wizytówek stacji benzynowych i poprawiła błędy
Dodała brakujące wizytówki stacji benzynowych na ponad 30 ważnych portali
Zoptymalizowała wizytówki w celu podniesienia ich widoczności w wyszukiwaniu
Zweryfikowała wizytówki w celu ich ochrony przed zmianami, wprowadzonymi przez osoby postronne
1 krok
4 krok
2 krok
3 krok
  • JAK ZMIENIŁA SIĘ WIDOCZNOŚĆ WIZYTÓWEK W GOOGLE
    PO PODŁĄCZENIU DO ROCKETDATA
W ciągu 6 miesięcy po podłączeniu do RocketData widoczność wizytówek wzrosła o
+623%
Wzrost widoczności wizytówek w wyszukiwaniu według kategorii wyniósł
Data podłączenia:
28 maja 2019 roku

Porównujemy:
6 miesięcy PRZED podłączeniem i 6 miesięcy PO
+927%
  • JAK ZMIENIŁA SIĘ LICZBA WYŚWIETLEŃ WIZYTÓWEK W GOOGLE
    PO PODŁĄCZENIU DO ROCKETDATA
Spośród nich
Wyświetleń wizytówek na Mapach Google
Dzięki pełnej optymalizacji wizytówek, one częściej są podawane użytkownikom, odpowiadają ich wyszukiwaniu i wywołują chęć je obejrzeć.
+487%
+524%
wyświetleń (= odwiedzin)
wizytówek
  • JAK ZMIENIŁY SIĘ INTERAKCJE UŻYTKOWNIKÓW Z WIZYTÓWKAMI
    PO PODŁĄCZENIU DO ROCKETDATA
Po odwiedzeniu wizytówki firmy użytkownicy:
przejść na stronę internetową firmy
częściej zaczęli dzwonić do firmy
wytyczonych tras
60%
295%
80%
o
o
o
Pełna i aktualna informacja + Optymalizacja wizytówek zgodnie z czynnikami pozycjonowania + Zarządzanie opiniami = Zwiększenie liczby wyszukiwań i wyświetleń Twoich wizytówek, czemu towarzyszy wzrost liczby celowych działań użytkowników.
  • JAK ZMIENIŁA SIĘ LICZBA OPINII NA WIZYTÓWKACH PO PODŁĄCZENIU DO ROCKETDATA
Już po 6 miesiącach po podłączeniu do RocketData zwiększyła się liczba opinii оd klientów:
20%
o
----------------w Google
WYNIKI PRACY NAD OBECNOŚCIĄ W SIECI FIRMY ,,LUKOIL BELARUSSIA" SP. Z O.O.
Z POMOCĄ ROCKETDATA
-----Aktualne, pełne i zabezpieczone оprzed zmianami, wprowadzanymi przez osoby trzecie informacje o każdej stacji benzynowej na ponad 20 portalach – mapach, nawigacji satelitarnej, portalach informacyjnych, sieciach społecznościowych i serwisach taksówkowych.
----- Dzięki temu, że wizytówki stacji benzynowych są uzupełnione i zoptymalizowane we właściwy sposób, odpowiadają wyszukiwaniom użytkowników i mają wysoką pozycję w rankingu, liczba wyświetleń wizytówek w przeciągu pół roku od momentu podłączenia do RocketData wzrosła o 487%.
------Zwiększenie liczby wyświetleń wizytówek w wyszukiwaniu – dzisiaj wizytówki wyświetlają się użytkownikom o 623 % lepiej, niż przed podłączeniem do usługi. To potwierdza ich wysoką konkurencyjność ,,na mapach".
2.
1.
3.
------ Dzięki stworzeniu brakujących wizytówek stacji benzynowych w Google i Yandex, użytkownicy zyskali więcej ,,miejsc", w których mogą pozostawiać opinie – liczba opinii na obu portalach zwiększyła się o 30% w ciągu 6 miesięcy korzystania z RocketData. Pracownicy firmy zyskali wygodne narzędzie do zarządzania opiniami i pytaniami klientów.
4.
Get a free report on the online-presence of your locations.

Find out where you don't have listings, where the data is incomplete or mistaken