Globalnym problemem przedstawicieli branży restauracyjnej są komplikacje ze znalezieniem ich na mapach. Niektóre placówki się zamykają, inne się przenoszą, otwierają się nowe, zmieniają się godziny pracy - wiele danych nie jest dostępne na mapach i w innych odpowiednich źródłach. A część z tych, które są przedstawione, zawiera błędy. Ponadto sami użytkownicy mogą celowo zmieniać informacje na nieprawidłowe, jeśli nie zostaną one potwierdzone przez właściciela praw autorskich.
W rezultacie - utrata lojalności klientów i zwrócenie się do konkurentów.
Jednym z zadań, które postawiła sobie firma Papa Jones, rozpoczynając pracę z serwisem RocketData.io, była obecność na mapach z dokładnymi i kompletnymi informacjami dla każdej restauracji.
Przed podłączeniem serwisu klient ręcznie aktualizował kontakty na głównych witrynach. Informacje o lokalizacjach zawierały błędy, częściowo brakowało ich na mapach.
Drugą nie mniej ważną kwestią jest zarządzanie reputacją. Codzienne przeglądanie wszystkich zasobów internetowych pod kątem nowych recenzji jest trudnym do osiągnięcia zadaniem.
Trzeba było zbierać liczne komentarze ze wszystkich źródeł, szybko odpowiadać na nie z jednego interfejsu, a także analizować recenzje pod kątem dynamiki.
Wraz z dużą liczbą comiesięcznych zapytań do Google i Yandex (442 074, 59% z których zostały wykonane z urządzeń mobilnych) firma ujawniła małą widoczność w wynikach wyszukiwania. Ważne było zapewnienie skutecznej obecności online: aby klient mógł znaleźć wszystkie punkty firmy z wygodnego urządzenia na odpowiednich stronach.