Jak uzyskać + 253% ruchu pieszego do restauracji po pandemii
Jak uzyskać + 253% ruchu pieszego do restauracji po pandemii
Przypadek
Happy Bar & Grill
i RocketData
Przypadek
Happy Bar & Grill
i Rocketdata
Happy Bar & Grill — to sieć restauracji w Bułgarii, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, działająca od 1994 roku.

Dzisiaj firma ma 23 Happy-restauracje w Bułgarii, 2 w Hiszpanii (Barcelona) i nową lokalizację w Wielkiej Brytanii (Londyn).

Wszystkie restauracje znajdują się w największych miastach, w najlepszych miejscach lub w najbardziej popularnych lokalizacjach na ich terytorium.

Firma ma także własny serwis dostawczy – Happy Delivery.

Portret firmy
Podstawowe cele firmy przy podłączeniu RocketData
1. Optymalizacja obecności firmy w sieci

"Ważne jest dla nas, aby wywierać pozytywne wrażenie na klientów na każdym etapie interakcji z nimi, czy są to odwiedziny restauracji, czy też przeglądanie wizytówki lokalu w Google.

Co więcej, nasze restauracje powinny być widoczne dla wszystkich gości, nawet dla podróżnych, którzy często szukają lokalu na mapach offline i w nawigacji satelitarnej.

Po to właśnie podłączamy RocketData – aby zoptymalizować naszą obecność online i poprawić widoczność naszych wizytówek"

Katrin Bogdanowa, Digital Marketing Manager

2. Pełna kontrola nad marką, włączając w to i opinie klientów

"Rozpatrywaliśmy RocketData jako platformę, która zapewni nam wygodny interfejs do zarządzania informacjami o marce, na przykład, podczas otwarcia nowej restauracji lub zmiany godzin pracy w dni świąteczne.

Oprócz tego, platforma powinna była nam pomóc w zarządzaniu opiniami: abyśmy mogli zebrać wszystkie opinie w jednym miejscu i niczego nie przeoczyć".

Katrin Bogdanowa, Digital Marketing Manager

Co zrobiła firma RocketData po podłączeniu
30 października, 2019
Odświeżyła informacje o istniejących wizytówkach restauracji, żeby poprawić błędy.
Dodała brakujące wizytówki na popularnych geoserwisach, żeby konsumenci mogli znaleźć restauracje w dowolnym źródle
Zoptymalizowała wizytówki, żeby poprawić ich widoczność w wyszukiwaniu lokalnym i w sposób organiczny zwiększyć liczbę odwiedzin w restauracjach
Przeprowadziła masową weryfikację wizytówek, żeby wziąć wszystko pod kontrolę i ochronić je przed zmianami, wprowadzanymi przez osoby trzecie
Zapewniła jeden interfejs oraz dodatkowe usługi w celu zarządzania opiniami i informacjami o marce
Lokalna optymalizacja
01
03
02
04
05
Lokalna optymalizacja
Kontrola nad marką i opiniami
Rezultaty lokalnej optymalizacji z RocketData
  • Jak się zmieniła obecność firmy w sieci po podłączeniu do RocketData
Brakujące wizytówki
Wizytówki z nieprawidłowymi informacjami
Wizytówki z prawidłowymi informacjami
Przed podłączeniem do RocketData
Wizytówki z prawidłowymi informacjami
Wizytówki w procesie synchronizacji
Po podłączeniu do RocketData
  • Jak się zmieniła widoczność restauracji w wyszukiwaniu w okresie 2019-2021
+490%
Wyświetlenia wizytówek
w wyszukiwarce Google
+623%
Wyświetlenia wizytówek na mapach Google
Local Pack (TOP-3 w wyszukiwarce Google), przeglądany przez 44% użytkowników
Mapy Google
SERP
  • Jak się zmieniła liczba interakcji z wizytówkami w okresie 2019-2021
Wizytówki w wyszukiwaniu lokalnym zastępują stronę internetową firmy.


Im szybciej użytkownik sczytuje informacje z Twoich wizytówek, tym szybciej podejmuje decyzję o skontaktowaniu się z Twoją firmą lub o odwiedzeniu sklepu.
przejść na stronę
telefonów z wizytówek
wytyczonych tras
+293%
+721%
+253%
Rezultaty pracy nad opiniami z RocketData
  • Jak firma pracuje nad opiniami пpo podłączeniu do RocketData
"RocketData jest wspaniałym narzędziem do pracy nad opiniami, jako że całość informacji znajduje się w jednym miejscu i po prostu nie macie szans niczego przeoczyć.

To pozwala zaoszczędzić dużo czasu, jako że wykorzystujemy
rozszerzone możliwości analityki, żeby widzieć pełny obraz dotyczący jakości naszych usług.

Wykonujemy comiesięczne raporty, dotyczące każdej z restauracji, co pomaga nam lepiej analizować sytuację i poprawiać ją, tam, gdzie jest to konieczne. Wszystkie te informacje są przekazywane naszym menedżerom i oddziałowi ds. pracy z klientem."

Кatrin Bogdanowa, Digital Marketing Manager

  • Jak klienci reagują na zmiany w pracypo rozpoczęciu zarządzania opiniami z RocketData
Dzięki temu, że firma zaczęła analizować opinie i wnosić niezbędne zmiany do pracy swoich restauracji, konsumenci dostrzegli to i zaczęli zmieniać swoje opinie na pozytywne, co oznacza podniesienie poziomu lojalności konsumenckiej.




A co z pandemią?
  • Zalety podłączenia do RocketData w okresie pandemii
"Niestety, w okresie pandemii musieliśmy zmienić sposób świadczenia naszych usług.

Przy pomocy jednolitego interfejsu RocketData do zarządzania lokalizacjami mogliśmy w operatywny sposób zamykać/otwierać nasze restauracje i przechodzić na tryb pracy w charakterze serwisu dostawczego.

RocketData pomogła nam także na czas zapewniać klientom aktualne informacje o naszej pracy i prawidłowo pracować nad opiniami"

Кatrin Bogdanowa, Digital Marketing Manager
Rezultaty pracy z lokalnym marketingiem marki
Happy i RocketData
Aktualne informacje we wszystkich źródłach

Firma odświeżyła informacje na wizytówkach i wzięła je pod swoją kontrolę. W ten sposób informacje były aktualne i zgodne z rzeczywistością nawet w warunkach pandemii i zespół zyskał możliwość zarządzać nimi w sposób operatywny, otwierać/zamykać restauracje.
Poprawa widoczności w wyszukiwaniu lokalnym

Firma podniosła widoczność wizytówek w wyszukiwaniu lokalnym o 623%, a także zwiększyła liczbę interakcji użytkowników z wizytówkami. Dotyczy to szczególnie wyznaczania tras, co zawsze prowadzi do zwiększenia się ruchu pieszego.
Prawidłowe zarządzanie wizerunkiem

Przy pomocy jednolitego interfejsu do zarządzania opiniami firma nie tylko zaczęła lepiej na nie odpowiadać, ale także analizować informację zwrotną od klientów, tym samym poprawiając jakość swoich usług. W wyniku tego klienci stali się bardziej lojalni w stosunku do marki.
Get a free report on the online-presence
of your locations


Find out where you don't have listings, where the data is incomplete or mistaken