Dlaczego opracowywanie opinii jest takie ważne dla lokalnych firm?
82% kupujących czyta opinie o firmach lokalnych
Odpowiedzi na opinie wpływają na lojalność oraz na pozycję w rankingu zaufania dla firmy
Otrzymujesz informacje o konsumentach i analitykę, niezbędną dla rozwoju firmy
Podnosisz liczbę gwiazdek oraz poziom konwersji na portalach
Wpływasz na pozycjonowanie (miejsce firmy) w lokalnym wyszukiwaniu
Dowiedz się więcej
Na jakie opinie jest potrzebna odpowiedź automatyczna?
Zgodnie z danymi RocketData ponad 40% opinii można opracowywać przy pomocy odpowiedzi automatycznych. Są to opinie bez tekstu, tylko z pozycją lub oceną.
Przykłady opinii, które można opracowywać automatycznie:
Scenariusze pracy i możliwości serwisu odpowiedzi automatycznych na opinie od RocketData
Ustaw odpowiedzi automatyczne zgodnie z wybranymi scenariuszami:
wybór według pozycji w rankingu (w tym także i "bez pozycji w rankingu")
wybór według czasu otrzymania opinii (dni tygodnia, konkretna data lub przedział czasowy)
wybór według treści opinii ("bez tekstu" lub "z tekstem")
Ustaw scenariusze
Otrzymaj wszystkie zalety pracy nad opiniami dzięki:
wyborowi szablonów odpowiedzi
wyborowi kolejności odpowiedzi, jeżeli ustawiono kilka (losowo lub według kolejności logicznej)
wyborowi źródła opinii (katalogu)
wyborowi lokalizacji
Zamów wersję demo
Automatyczne odpowiedzi z siecią neuronową – system generowania tekstu odpowiedzi na dowolną opinię przy pomocy uczenia maszynowego
Podczas opracowywania opinii użytkownik może nacisnąć na przycisk w celu automatycznego wygenerowania odpowiedzi.
Odpowiedź jest generowana przez sieć neuronową, która została nauczona na poprzednich odpowiedziach na podobne opinie firmy, a także na odpowiedziach na opinie firm z podobnych branż.
System automatycznych podpowiedzi automatycznie dobiera najbardziej pasujący szablon odpowiedzi na opinię, który został wcześniej utworzony przez użytkownika.
Pozostaje Ci tylko sprawdzić tekst odpowiedzi i wysłać go.
Zamów wersję demo
Automatyczne odpowiedzi na opinie od RocketData dają Ci możliwość:
Oszczędzać czas pracowników
Oszczędzaj swój czas na opracowanie opinii według określonych scenariuszy, przestrzegaj standardów komunikacji
Zawsze operatywnie odpowiadać na opinie
Automatyczne odpowiedzi pracują "bez dni wolnych", nawet w dni świąteczne lub kiedy pracownicy są na urlopie. Prędkość odpowiedzi – w ciągu 15 minut
Podnieść poziom zaufania do firmy
Wizytówki z odpowiedziami na opinie wywołują znacznie większe zaufanie wśród użytkowników, co z kolei stymuluje dodatkowe wyświetlenia
Podnieść pozycję w rankingu i konwersję
Zwiększ liczbę gwiazdek, co ma wpływ na możliwość trafienia do czołówki wyszukiwania lokalnego i zwiększa konwersję do punktów sprzedaży
Zamów wersję demo
Opinie naszych klientów
Zaufało nam ponad 500 firm w 20 krajach.
"W naszej sieci jest 620 barokawiarni, dlatego, żeby zamieścić wszystkie nasze lokalizacje na popularnych portalach i szybko aktualizować na nich informację, Coffee Like niezbędna była RocketData. Nasi franczyzobiorcy cenią wygodę interfejsu, możliwość szybkiej odpowiedzi na opinie gości, wsparcie menedżerów RocketData na każdym etapie".
Julia Maziazina
Internet-marketingowiec Coffee Like
"Kupujący często potrzebuje najbliższego sklepu, a zdarza się, że sprzedawca nie dodał go na mapie lub zrobił błąd w informacji – wówczas klient «odchodzi» do konkurencji. Zawsze dbaliśmy o dokładność danych o naszej firmie, ale automatyzacja z RocketData ułatwiła ten proces. Po podłączeniu RocketData liczba wejść na naszą stronę internetową z map wzrosła o 664%".
Aleksiej Fiodorow
Partner zarządzający grupy 220 Wolt
"Mamy 1700 aptek i w związku z tym jest naprawdę trudno zarządzać informacjami o każdej lokalizacji na wizytówkach firmy. RocketData pomogła nam we właściwym czasie poprawić informację i umieścić na mapach wszystkie apteki podczas pandemii, kiedy dla klientów było szczególnie ważne, aby szybko odnaleźć nasz właściwy adres i godziny otwarcia".
Swietłana Popowa
Kierownik oddziału reklamy aptek Vita
"RocketData stała się dla nas wygodnym narzędziem, służącym nam do pracy z lokalizacjami. Widzimy, że od momentu podłączenia do platformy wzrosła liczba telefonów i tras, wyznaczonych na mapach. Teraz jesteśmy także pewni aktualności informacji o każdym naszym biurze. Nie mamy trudności z dodaniem nowego lub ,,zamknięciem" starego punktu na geoserwisach".
Światosław Sawkin
Zastępca dyrektora Dyrekcji technologii OMS Kapitał MS Sp. z.o.o.
"Decathlon poświęca wiele uwagi kwestii aktualności informacji o sobie w internecie. Długo nie mogliśmy znaleźć dla siebie właściwego rozwiązania, dopóki nie dowiedzieliśmy się o RocketData. W przeciągu miesiąca uporządkowaliśmy informację o firmie i zyskaliśmy stopień aktualności informacji o firmie na poziomie ponad 90%".
Jekaterina Szepliakowa
Digital marketing manager DECATHLON Russia
"Jeśli jeszcze nie zajęliście się zarządzaniem wizerunkiem w internecie, najwyższa pora zacząć. Wprowadziliśmy w życie już ponad 20 projektów w branży restauracyjnej, menedżerzy są zadowoleni, zawsze można kontrolować wizerunek swojego projektu, dzięki współpracy z geoserwisami wzrasta ruch w interesie. Serwis jest bardzo wygodny, cieszymy się, że go znaleźliśmy".
Zespół MugleRest, franczyza restauracji
"Decathlon poświęca wiele uwagi kwestii aktualności informacji o sobie w internecie. Długo nie mogliśmy znaleźć dla siebie właściwego rozwiązania, dopóki nie dowiedzieliśmy się o RocketData. W przeciągu miesiąca uporządkowaliśmy informację o firmie i zyskaliśmy stopień aktualności informacji o firmie na poziomie ponad 90%".
Zespół HENDERSON
"W mojej wyszukiwarce zawsze jest otwarte konto RocketData. Interfejs platformy jest wygodny i pozwala na to, aby dosłownie w ciągu kilku minut zobaczyć wszystkie nowe opinie o firmie, a co za tym idzie, szybko na nie zareagować! Nasi klienci to cenią. Polecam RocketData tym, którzy wybierają efektywne i szybkie rozwiązania".
Julia Matrosowa
Dyrektor ds. marketingu Papa John's
"Po podłączeniu do RocketData nasi pracownicy zaczęli tracić mniej czasu na to, żeby zapewniać aktualność wszystkich lokalizacji – zamiast tego zaczęliśmy poświęcać więcej uwagi ważnym zadaniom strategicznym. Jesteśmy zadowoleni, że wizytówki naszych restauracji są teraz zaktualizowane i wszystkie fotografie odpowiadają rzeczywistości. Z naszych obserwacji wynika, że goście zaczęli szybciej nas szukać i znajdować".
Aleksiej Panow
Dyrektor marketingu cyfrowego firmy "Filoppow – Chleb nasusznyj"
"RocketData pozwala nam na optymalizację pracy z opiniami gości naszych salonów, centralizować opracowywanie opinii, otrzymywać raporty o pozycji naszych punktów w rankingu, kontrolować dynamikę pozytywnych i negatywnych opinii.
Oddzielnie można wyróżnić funkcję «Szablony», która ułatwia pracę operatorów i usprawnia opracowywanie opinii oraz funkcję «Redagowanie informacji», która pozwala na wprowadzenie zmian w godzinach otwarcia punktów z jednego okna. Chcieliśmy także zwrócić uwagę na troskę, wsparcie i reakcję specjalistów od wsparcia technicznego".
Spółka akcyjna Kcell
"Przed podłączeniem wspólnie z RocketData zauważyliśmy, że naszych stacji benzynowych nie ma na większości popularnych map i GPS. Właśnie tam, gdzie najczęściej szukają nas potencjalni klienci. RocketData dodała nas do maksymalnej liczby geoserwisów wraz z aktualnymi informacjami o nas i zaprowadziła porządek na tych portalach, gdzie nasze wizytówki już były".
Natalia Czernousik
Kierownik działu marketingu Lukoil Belorussia Sp. z.o.o.
"Jednym z celów, który przyświecał nam przy podłączeniu do RocketData było podniesienie jakości pracy z opiniami internetowymi. Wcześniej kontrolowanie opinii dotyczących każdego z oddziałów oddzielnie sprawiało nam wiele trudności, dużo opinii przeoczyliśmy, co oczywiście wpłynęło na imidż banku.
Wspólnie z RocketData rozwiązaliśmy ten problem i codziennie monitorujemy nowe opinie klientów. Mamy możliwość analizowania opinii i wysnuwania wniosków, a na ich podstawie określać słabe miejsca w pracy konkretnych punktów, lokalnie je poprawiać – i dzięki temu kompleksowo poprawiać obsługę naszego banku".
Aleksiej Romanczuk
Rzecznik prasowy Otwartej Spółki Akcyjnej Bank Dabrabyt
"Korzystamy z usług RocketData już od ponad roku: sprawdzamy opinie o sieci i pracujemy z nimi w jednym oknie. Serwis jest bardzo wygodny, szczególnie kiedy ma się wiele filii i nie ma możliwości ciągłego monitorowania platform – odpowiedzi na opinie, zmiany godzin otwarcia lub telefonu".
Wiaczesław Nosenko
Menedżer ds. marketingu internetowego sieci restauracji Tanuki
"Zawsze dbaliśmy o aktualność informacji o naszych punktach sprzedaży, ale zwracaliśmy uwagę jedynie na Google jako na główne źródło wyszukiwania. Z RocketData wyjaśniliśmy, że na 68% istotnych platformach nie było informacji o naszej firmie. W momencie podłączenia, RocketData dodała brakujące wizytówki naszych sklepów. Obecnie są one znajdowane przez użytkowników o 145% lepiej, niż przed dołączeniem do serwisu".
Jurij Maszkow
Menedżer projektów Techno Jeż
"Praktycznie co miesiąc otwieramy nowe sklepy, zmieniają się adresy i godziny otwarcia. Dlatego podstawowym celem dołączenia do RocketData było szybkie umieszczenie aktualnej informacji. Chcieliśmy także pracować z opiniami klientów i uznaliśmy, że zbieranie informacji zwrotnych w jednym miejscu jest wygodne".
Grupa firm Zalant
Zamów live-demo RocketData
W ramach wersji demo:
Dowiesz się, gdzie użytkownicy piszą opinie o Twojej firmie i jaki ma średni ranking w internecie
Otrzymasz raport dotyczący obecności w sieci swojej firmy, żeby ocenić, na ile jest ona obecnie reprezentowana w geoserwisach
Zapoznasz się z wesją demo RocketData i przetestujesz możliwości platformy dla Twojego biznesu
Dołącz do 14000+ nowoczesnych firm, które wybrały RocketData